  • Data: 2005-02-24 12:45:07
    Temat: Prywatny samochód wprowadzany do DG a amortyzacja
    Od: "fenRis" <f...@a...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem właścicielem kilkuletniego samochódu osobowego (wartość na oko 10tys
    zł). Rozpoczynam działałność i z tego co wyczytałem w googlach, aby móc
    zaliczać wszystkie wydatki poniesione z związku z jego użytkowaniem
    powinienem wpisać go do EŚT. Nie wiem jednak jaką wartość środka trwałego
    powinienem podać? Oraz czy i jak długo powinienem go amortyzować?

    Pozdrawiam

    fenRis