  • Data: 2005-02-28 14:23:02
    Temat: Re: Prywatny samochód wprowadzany do DG a amortyzacja
    Od: "latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To miałem na myśli, zapominając że księgowość to dyscyplina bardzo ścisła
    > :).

    Nie wiem skad sie wzięło pojecie "zerowa wartosc ksiegowa",
    ale wydaje mi sie, ze jest ono bardzo mylące i ktoś moze
    sobie pomysleć, ze jak samochod ma "zerowa wartosc ksiegowa"
    to tak jakby nie bylo z nim juz zadnych problemów księgowych
    i zobowiązań finansowych w razie sprzedaży!

    Z ust zawodowej księgowej slyszalem raz twierdzenie,
    ze jak cos ma zerową wartosc księgową, to tak jakby tego
    nie było, wiec mozna sie tego pozbyć w dowolny sposob
    (sprzedać, wyrzucić, darowac), bez zadnego sladu w papierach
    i bez zadnych impkikacji podatkowych.
    Erchh......

    latet