  • Data: 2007-07-08 14:13:34
    Temat: Proste pytanie o DRA
    Od: dtifler <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wtam,
    jestem platnikiem skladek ZUS ylgowych (30%). Pierwszy raz bede oplacal
    skladki i wypelniam wlasnie formularz DRA. Nie wiem jednak co wpisac w
    punkcie:
    XI. 02. - Podstawa wymiaru składek na ubezpieczenia emerytalne i rentowe
    XI. 03. - Podstawa wymiaru składek na ubezpieczenia chorobe i wypadkowe.
    (nie wiem czy to tutaj wazne, ale nie oplacam skladek chorobowych).

    w punkcie XI. 04. Podstawa wymiaru skladek na ubezpieczenie zdrowotne:
    2053.34zl

    Bardzo bym prosil o informacje co wpisach w polach 02 oraz 03.
    Pozrawiam.