  • Data: 2002-12-08 23:12:44
    Temat: Proste pytanie, ale już nie mogę.
    Od: Adam Moczulski <w...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pomóżcie, wiem że sobie mógłbym wyguglać ale muszę wiedzieć rano, a już
    ze zmęczenia padam na facjatę.
    Otóż firma miała przychód np. 10000zł + 22%VAT. Z tego musiała zapłacić
    podwykonawcom 10000zł. I 2200zł zapłaciła za komputer i oprogramowanie
    pakując to w majątek trwały, to czy musi coś zapłacić jeszcze do US ? I
    co będzie z ww majątkiem gdy za miesiąc firma zawiesi (nie zlikwiduje)
    działalność ?

    Adam