eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiProgram do redagowania i drukowania rachunków uproszczonych › Program do redagowania i drukowania rachunków uproszczonych
  • Data: 2011-01-25 12:47:35
    Temat: Program do redagowania i drukowania rachunków uproszczonych
    Od: "sz." <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Zapewne było wielokrotnie.
    Prowadzę DG, jestem zwolniony z VAT. Czasem muszę wystawiać rachunki, te w
    formie uproszczonej (bez VAT). Szukam jakiegoś programu do wystawiania
    tychże. Jest tego cała masa, część już sobie wygooglałem i sprawdziłem, ale
    może ktos z Was korzystał/widział fajny, estetyczny, eleganki program do
    tego celu - mile widziane byłyby sugestie i Wasze wrażenia z ich
    użytkowania.

    Szukam czegoś co:
    - współpracowałoby z Win7 x64 w sposób bezproblemowy;
    - czytelny i elegancki interfejs obslugi;
    - czytelne i elegankie wydruki;
    - mile widziany export do PDF (niekoniecznie, może współpracować z drukarką
    wirtualną PDF/XPS);
    - może być płatny/może być freeware - nie ma dla mnie to większego
    znaczenia;
    - w przypadku płatnych: darmowe dalsze aktualizacje, licencja na zawsze
    (zeby nie trzeba było odnawiać co rok).

    pzdr, sz.