  • Data: 2005-04-13 12:06:11
    Temat: Problem z kosztami uzyskania przychodu.
    Od: "Pawiel" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam serdecznie.
    Mam problem z rozliczeniem rocznym. Mój pracodawca dziwnym trafem w roku
    2004 potraktował mnie przy wyliczaniu kosztów uzyskania przychodu jak
    pracownika który mieszka w miejscowości w której znajduje się zakład pracy
    (choć faktycznie tak nie jest), przez co w pozycji "koszty uzyskania
    przychodów" mam wpisaną kwotę : 1227zł, choć tak faktycznie to powinienem
    mieć powiększone koszty (kwota 1533zł 84gr). Co z tym fantem zrobić? Jaką
    kwotę wpisać do zeznania PIT37?
    Dziękuję za sugestie. Mam nadzieję że mi nie napiszecie, że zostałem
    oszukany i pieniążki przepadły....
    Pozdrawiam
    Paweł