  • Data: 2006-01-27 14:12:45
    Temat: Problem z Allegro
    Od: eLeM <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam...

    Mam następujący problem: stworzyłem kurs na temat programowania w
    PHP+MySQL i chciałbym go sprzedawać na aukcji internetowej Allegro
    jednak z tego co się troche zorientowałem to jeśli sprzedawał bym go
    ciągle musiałbym w "jakiś" sposób płacić od tego podatek, niestety nie
    wiem w jaki sposób musiał bym się rozliczać za to?? A także czy mógłbym
    wystawiać fakture VAT ?? Uogólniając sprawe czy ktoś z grup[owiczów
    mógłby powiedzieć Mi jak mogę na allegro sprzedawać swój produkt w
    LEGALNY sposób ??

    Pozdrawiam...
    eLeM