  • Data: 2006-07-14 13:17:11
    Temat: Prad energia elektryczna a DG jaka za to kara ?!
    Od: "Ja" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    wiadomo ze prowadzac DG (n.p. Onlineshop) w miszkaniu potrzebowalbym
    dodatkowy licznik zuzycia pradu w innej taryfie.
    Zuzycie pradu do zaledwie 60kW miesiecznie.

    Ale teraz pytania:

    a) Co zrobic , isc i powiedziec ze prowadze DG i chce placic wiecej za prad?
    b) Czy koszty instalacji kolejnego zega sa w stosunku do zuzycia sa nie za
    duze ?
    c) Co bedzie jak nikomu nic nie powiem i sobie bede korzystal z tanszego
    pradu ?
    d) Jaka bylaby tak kara, jezeli cos takiego jest ?
    e) A moze ci z elektraki sami sie dowiedza ze gdziestam ktos ma DG a placi
    nam 3 grosze mniej?

    P.s.
    Ale nwet jak to przeciez puste rozwizanie ?! przypuscmy ze mam ten drugi
    licznik, i co z tego pociagne ile mi sie chce a reszte z n.p. taryfy nocnej
    !!!

    Pozdrawiam
    czekam na informacje