  • Data: 2005-02-08 07:14:33
    Temat: Pracownik chory po raz pierwszy :))
    Od: rafal <r...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    jestem poczatkujacym pracodowaca i trafilo mi sie wlasnie ze praconica
    jest chora w styczniu, od 19/01/2005 do 17/02/2005 .Wiem juz ze ja jej
    place chorobowe za ierwsze 33 dni.
    Ale jak teraz rozliczyc ZUS i jak zaksiegowac wypłate ?
    ( prowadze ksiazke przychodo i rozchodow )
    Podstawe ma 849, wiec podstawa do zaplacenia ZUS bedzie czesc
    przypadajaca na te pierwsze 18 dni pracy. Ale co z reszta ? Na pzostale
    dni wyliczam 80% ze sredniej zarobkow z ostatnich 6 miesiecy i ilosc dni
    choroby do konca miesiaca i na tej podstawie podstawe chorobowego ????

    I wpisac ( gratyfikant ) wyplate chorobowego przez pracodawce oraz RSA
    do zus ?? to bedzie ok czy cos mysle ??
    ( Nie jestem pewny jak dokladnie obliczyc ta podstawe do chorobowego ... )
    rafal