  • Data: 2005-02-08 20:35:30
    Temat: Re: Pracownik chory po raz pierwszy :))
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia wektor <w...@i...pl>
    wystukał[a]:
    > Jeszcze uzupełnienie: tak będzie jak napisałam w poprzednim poście,
    > jeżeli pracownikowi od 01.01.2005 r. podwyższono płacę zasadniczą do
    > kwoty 849 zł.
    > Jeżeli pracownik otrzymywał tylko wynagrodzenie minimalne, to w
    > związku z podwyżką wynagodzenia minimalnego podstawa do zdrowotnego
    > będzie wynosić 849 zł.

    Tak, podstawa nie może być niższa niż minimum. Tylko że jeżeli ten
    pracownik nie ma 2 lat pracy, to wtedy może mieć odpowiednio 80-90%
    minimalnej. Ale najpierw trzeba by było wyliczyć ile wynosi podstawa -
    bo chyba ten pracownik miał jakieś premie? Jeżeli podstawa wyjdzie mniej
    niż min. wtedy się uzupełnia do najniższej.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #