eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPotwierdzenie wydatkowania pieniędzy z Kasy Mieszkaniowej › Potwierdzenie wydatkowania pieniędzy z Kasy Mieszkaniowej
  • Data: 2002-01-24 20:39:26
    Temat: Potwierdzenie wydatkowania pieniędzy z Kasy Mieszkaniowej
    Od: "Sławek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowni Grupowicze !

    Zakończyłem oszczędzanie w Kasie Mieszkaniowej.
    Buduję dom systemem gospodarczym.
    Muszę udokumentować, iż wycofane z KM pieniądze
    wydałem na cel mieszkaniowy.

    Zatem mam pytanie :
    Czy muszę gromadzić tylko faktury VAT ?

    Skoro mogę kupić za pieniądze z KM mieszkanie
    na rynku wtórnym (bez faktury VAT), to US powien
    również uznać zwykłe rachunki za usługi i materiały
    budowlane.

    W przepisach nie jest to jednoznacznie sprecyzowane.

    Jak myślicie?
    Może ktoś to przerabiał?

    Sławek