  • Data: 2006-10-12 17:30:02
    Temat: Potrzebny księgowy do małej firmy..
    Od: "McBain" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Jestem w trakcie zakładania małej firmy usługowej i potrzebuję
    kogoś do rozliczeń z urzedem skarbowym i zusem. Nie mam za bardzo o
    tym pojęcia, więc przydałby mi się, kto się na tym trochę zna.
    Najchętniej pasowałoby mi jakieś niedrogie biuro rachunkowe, które
    zajęłoby się tymi wszystkimi papierami. Na początku nie będzie
    wiele roboty, później to się zobaczy :)
    Jakby ktoś był chętny do pomocy to proszę o kontakt na priv.

    Pozdrawiam serdecznie
    Wojtek
    Małopolska (okolice Oświęcimia)