  • Data: 2006-10-12 22:00:15
    Temat: Re: Potrzebny księgowy do małej firmy..
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12-10-2006 o 23:38:51 gonia <g...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik t napisał:
    >
    > Ja miałem przeboje z księgowymi
    >
    > a swoja drogą........czytałam o 1 biurze
    > czyzby mnie coś po drodze opuściło?
    > prosze o skróconą przypowieść
    >
    > pozdrawiam śrenio serdecznie, bo prywata i zamiłowanie do własnej osoby
    > wzięło górę i życzę dobrej nocy
    >
    > albo dnia;>

    Biuro było jedno, a potem zwiedziłem na oko z 10. A zraziłem się tym
    że najpierw naświetlałem w mailu co robię i co mam namieszane i pytałem
    czy można się do nich zgłosić z wyprostowaniem tego, po czym na miejscu się
    okazywało że wiem więcej w temacie.
    Mam kilku klientów w Europie i Australii i zdaję sobie sprawę że nie każde
    biuro
    się tym zajmuje ale po co twierdzić że luz blus mi wszytsko ładnie zrobią.
    Dobra gonia koniec tego bo się kompletny off-topic zrobił.