eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPorównanie umowa o prace i umowa z osobą prowadzącą działalność gosp. › Porównanie umowa o prace i umowa z osobą prowadzącą działalność gosp.
  • Data: 2005-05-18 20:19:18
    Temat: Porównanie umowa o prace i umowa z osobą prowadzącą działalność gosp.
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć,
    czy macie może namiary na dobrze opracowane materiały o różnicach dla
    pracodawcy i pracownika w przypadku gdy:
    1) pracownik zatrudniony jest na umowę o pracę
    2) pracownik jest osobą prowadzącą działalność gospodarczą i rozlicza
    się z pracodawcą na podstawie faktur.
    Chodzi mi o różnice nie tylko podatkowe - co jest wygodniejsze i tańsze
    dla obu stron - aby legalnie ponosić jak najniższe koszty. W obydwu
    przypadkach pracownik ma wynegocjowaną pensję netto plus dodatki -
    samochód + benzyna, telefon kom. + rozmowy.

    Czy znacie może jakieś dobre kalkulatory płac, uwzględniające wszystkie
    odliczenia, podatki - wpisuję ile ma ktoś otrzymać netto i wylicza mi
    wysokość wynagrodzenia brutto?

    Będę wdzięczny za wszelką pomoc. Dodam, że zaczynam raczkować w tym
    temacie, więc nie znam się za bardzo....

    Pozdrawiam,
    Michał