  • 1. Data: 2004-03-07 18:11:08
    Temat: Ponawiam prośbę, bardzo proszę o prady...
    Od: "Moolo" <b...@e...pl>

    Czy wie ktoś jak jest z osobami ubezpieczającymi się w KRUS i
    ropoczynającymi działalność gospodarczą - podobno wchodzą jakieś zmiany w
    tym względzie. Bardzo proszę o pomoc i ewentualnie podstawę prawną??

  • 2. Data: 2004-03-07 18:32:57
    Temat: Re: Ponawiam prośbę, bardzo proszę o prady...
    Od: "PawełJ" <p...@w...poczta.onet.pl>

    > Czy wie ktoś jak jest z osobami ubezpieczającymi się w KRUS i
    > ropoczynającymi działalność gospodarczą - podobno wchodzą jakieś zmiany w
    > tym względzie. Bardzo proszę o pomoc i ewentualnie podstawę prawną??
    Nie gorączkuj się tak. Poczekaj chwile. Jak znajdzie sie ktoś kto wie to
    coś napisze.
    Ja słyszałem w tv takie coś, że mają zróżnicować składki w krus w zależności
    od wielkości gospodarstwa. Była debata w tv kłócili się ale wiele z tego nie
    wynikło.

    --
    PawełJ

  • 3. Data: 2004-03-07 18:49:51
    Od: "Moolo" <b...@e...pl>

> [...]
    zależności
    > od wielkości gospodarstwa. Była debata w tv kłócili się ale wiele z tego

    Dzieki Pawle, "gorączkuje się" bo już jutro musze w tym temacie cośc
    zdziałać i też słyszałem "że piszczy w trawie, ale nie znam konkretów". Mimo
    wszystko dziekuje za twoje zainteresowanie i pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-03-07 20:50:29
    Od: "KALKOL" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Moolo" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    Mimo
    > wszystko dziekuje za twoje zainteresowanie i pozdrawiam.

    To się jutro dowiesz o co biega w urzędzie. Pewnie na początku wszytsko
    będzie po staremu.