  • Data: 2002-07-18 11:40:36
    Temat: Podróże zagraniczne pracodawcy?
    Od: "Kamila" <K...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Interesuje mnie wszystko odnośnie podróży zagranicznych(Nienmcy, Francja ,
    Holandia, Litwa Łotwa) służbowych pracodawcy?
    Mniej kwestie związane z samochodem, bardziej diety jak wystawiać, jak
    wyliczać, dojazd do grancy to del. krajowa a za granicą zagraniczna??
    Jak by miał ktoś cierpliwość opisać mi zagadnienie to będę bardzo
    wdzięczna, a może ktoś podałby mi jakiś adres, pod którym znajdę
    interesujące mnie informacje.
    K.