  • Data: 2006-02-23 07:20:47
    Temat: Podmiot jest platnikiem VAT - zwolniony ...
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie

    Kontrahent wystawil mi fakture VAT na uslugi remontowe z dnia 31.12.2005
    (netto + 22%VAT = brutto)
    Cos mi facet podpada, wiec zwrocilem sie do US o informacje czy jest on
    zarejestrowany jako platnik VAT'u.
    Wczoraj dostalem informacje o podatniku:
    "... podatnik jest zarejestrowany jako płatnik VAT - zwolniony"

    Co to dla mnie oznacza, czy mam prawo odliczyc VAT ??
    Czy faktura jest wlasciwie wystawiona ??
    Co oznacza "... platnik VAT - zwolniony" ??

    Dzieki
    MC