  • 1. Data: 2006-02-28 08:49:42
    Temat: Podatki
    Od: "D.P." <d...@o...pl>

    Poszukuję informacji w internecie gdzie dobrze opisany jest system
    opodatkowania w formie "ryczałtu" - chciałbym wiedzieć czy przy działalnosci
    takiej jak mam zamiar mieć czyli (sprzedaż oprogramowania i komputerów,
    tworzenie stron internetowych, sprzedaż ubezpieczeń) mogę wybrać tą formę
    opodatkowania i jaki będzie procent ryczałtu dla tych działalności. Proszę o
    pomoc.

    Daniel

  • 2. Data: 2006-02-28 21:06:17
    Temat: Re: Podatki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Feb 2006, D.P. wrote:

    > tworzenie stron internetowych, [...]
    > opodatkowania i jaki będzie procent ryczałtu dla tych działalności.

    Informatyka: 17%.
    Raczej się nie opłaca na rzecz "liniówki" 19%, koszta typu telefon,
    internet mogą już te 2% zapewnić :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)