  • Data: 2006-01-26 21:44:22
    Temat: Podatk za wygrane
    Od: Jarek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam takie pytanko.
    Chciałem się dowiedziec jak jest z podatkiem od dochodu jeżeli całą
    kaskę zarobiłem w internecie? Może znacie jakieś stronki lub artykuły
    które by coś o tego typu dochodzi mówiły.Chodzi mi tu głownie o zakłady
    bukmacherskie.Gram w interneciei i ogólnie nie jest tu pobierany żaden
    podatek od wygranych w przeciwieństwie do buków naziemnych.Co by było,
    gdyby na moje konto wpływały znaczne kwoty pieniężne.
    Dzięki za wszystkie informacje
    Pozdrawiam :)