  • 1. Data: 2006-01-07 10:36:08
    Temat: Podatek zryczałtowany a internet.
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Czy płacąc "ryczałt" można odliczyć abonament za Neostradę ? Jeśli tak to
    jak ? Ryczałt to 8,5%, a abonament to 139,25 netto.

    neelix

  • 2. Data: 2006-01-09 09:14:22
    Temat: Re: Podatek zryczałtowany a internet.
    Od: "Łukasz R" <rostek@lukasz>

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy płacąc "ryczałt" można odliczyć abonament za Neostradę ? Jeśli tak to
    > jak ? Ryczałt to 8,5%, a abonament to 139,25 netto.

    Wybierajac fome opodatkowania - ryczałt n masz możliwosci odliczania kosztów

  • 3. Data: 2006-01-09 11:04:29
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Łukasz R" <rostek@lukasz> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Wybierajac fome opodatkowania - ryczałt n masz możliwosci odliczania
    kosztów

    Bardzo ograniczoną. Stąd pytanie o internet.

    neelix

  • 4. Data: 2006-01-09 13:49:39
    Od: RG <m...@d...mnie.pl>

    neelix napisał(a):
    > Czy płacąc "ryczałt" można odliczyć abonament za Neostradę ? Jeśli tak to
    > jak ? Ryczałt to 8,5%, a abonament to 139,25 netto.
    >
    > neelix

    Możesz. W pit 0 odliczasz od dochodu na podstawie faktur
    i potwierdzonych wpłat, do wysokości 760zł

  • 5. Data: 2006-01-09 17:21:32
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "RG" <m...@d...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz. W pit 0 odliczasz od dochodu na podstawie faktur
    > i potwierdzonych wpłat, do wysokości 760zł

    Czy to oznacza, że należy wpisać w PIT0 i przenieść do PIT28 kwotę 760zł
    (12x139,25>760) i odliczyć ją od przychodu (brak odliczeń)?
    A gdyby nie było roku tylko kilka miesięcy korzystania z internetu to trzeba
    wpisać wielokrotność 139,25 netto czy brutto ? Rozumiem, że dowodem może być
    faktura z pocztowym stemplem.
    Jeszcze mam (znajomy) jedno pytanie. Czy w PIT28 można odliczyć składkę na
    KRUS, bo chyba nie można ?

    neelix

  • 6. Data: 2006-01-10 08:05:38
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    neelix wrote:

    > A gdyby nie było roku tylko kilka miesięcy korzystania z internetu to
    > trzeba wpisać wielokrotność 139,25 netto czy brutto ? Rozumiem, że

    To napewno nie. Limit jest roczny. Jeśli np od grudnia masz internet za
    800 zł miesięcznie to nadal masz prawo odliczyć za rok pełne 760 zł