  • 1. Data: 2006-01-07 11:09:55
    Temat: Ile znizka na ZUS
    Od: "Yusek" <y...@w...pl>

    Witam, chcę otworzyć DG, obawiam się jednak kosztów związanych z ZUS. Przez
    jaki okres i ile zł zniżki mi przysługuje? Tzn ile będę płacił po zniżce
    miesięcznie i przez ile czasu mam takie prawo?

    Przepraszam jeśli NTG, ale to mi się wydawało najtrafniejsze.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-01-07 11:25:16
    Temat: Re: Ile znizka na ZUS
    Od: TBL aka TLZ <t...@w...info.pl>

    Yusek napisał(a):
    > Witam, chcę otworzyć DG, obawiam się jednak kosztów związanych z ZUS. Przez
    > jaki okres i ile zł zniżki mi przysługuje? Tzn ile będę płacił po zniżce
    > miesięcznie i przez ile czasu mam takie prawo?

    Ja dziś przelewałem za grudzień: 51- 93,99zł i 52- 159,10zł - to są
    koszta ZUS dla NOWYCH płatników (nie prowadzących co najmniej 5 lat DG,
    lub otwierajacych ją od nowa). W lutym podskoczy troszku ta pierwsza
    kwota, bo wzrosło minimalne wynagrodzenie z 849zł na 899zł

    Aha, ten przywilej masz przez pierwsze 2 lata prowadzenia działalności!

    --
    1.Trzymaj się treści głównego wątku. Gdy "musisz" go zmienić - zmień temat.
    2.Nie kasuj całej "wrotki",odpisuj _pod_ cytatami a nieistotne przytnij