  • Data: 2004-01-05 16:08:20
    Temat: Podatek od sprzedazy mieszkania
    Od: "Tomek B" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    przeszukalem archiwum ale, albo zle szukalem, albo faktycznie nikt nie mial
    takiego problemu.
    Chce sprzedac mieszkanie (mam je mniej niz 5 lat), sprzedam je za okolo pol
    roku (mam nadzieje), juz wzialem kredyt na zakup domu, akt notarialny zakupu
    domu bedzie podpisywany za okolo miesiac. Tak wiec jednoczesnie bede
    wlascicielem dwoch nieruchomosci. Pieniadze ze sprzedazy mieszkania w
    zasadzie od razu chce przeznaczyc na splate duzej czesci kredytu. Czy w
    takim wypadku to jest wydatek na zaspokojenie moich potrzeb mieszkaniowych i
    nie bede zobowiazany do zaplacenia 10% podatku?

    Pozdrawiam,
    Tomek
    t...@p...onet.pl