  • Data: 2012-11-20 13:06:38
    Temat: Podatek od spadku i sprzedaż samochodu
    Od: Bogus <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Jest sobie samochod otrzymany w spadku o znikomej wartości ~~1500zł,
    dowiedziałem się w US że jak go sprzedam do 6 miesięcy to będę musiał
    zapłacić podatek ileśtam procent (ile?)

    czy jak zezłomuje ten samochód i wykaże koszty (-500zł) to podatku mi
    nie przywalą (bo wg ich wyliczen samochód jest rynkowo warty te ~1500zł)?