  • 21. Data: 2010-04-16 08:52:53
    Temat: Re: Podatek od nieruchomosci - domek rekreacyjny
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "alacak" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4bc81e26$0$19177$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zachodniopomorskie, ENEA, linia 15 kV, jeden slup ale w sumie z 300 m
    > linii - chcialbym, ze cos za to zaplacili.
    >
    > Mialo byc, ze placa, a slyszalem o zasiedzeniach w zlej wierze i kupa...

    przykro mi, nie pomogę, nie moja "działka"

    pozdr,
    m.w.

  • 22. Data: 2010-04-16 11:30:04
    Od: "JeSt" <o...@w...pl>

    > Do tematu wrocilem, bo moje ostatnie faktury za energie (za 2 m-ce poboru)
    > wygladaja nastepujaco: 360 zl, 450 zl i 540 zl :)
    >
    > Pozdrawiam
    > alacak

    Jak juz Ci zapłacą za tę służebność to głowa Cie jeszcze bardziej rozboli
    bo następne faktury za zużycie będą 540, 650,980.......
    w miarę jak będzie przybywać tych płatności za służebność dla innych.
    Jak myślisz kto za to wszystko musi zapłacić?