  • 11. Data: 2010-04-14 22:22:27
    Temat: Re: Podatek od nieruchomosci - domek rekreacyjny
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-04-2010 o 22:20:34 alacak <j...@o...pl> napisał(a):

    > Tez mysle, ze sprawa jest do wygrania, tylko ze to 150 zl rocznie
    > (tereny wiejskie, wiec zamiast 5,30 zl/m2 stawka 2,00 zl a porzadana
    > mieszaniowka 0,50 zl), wiec chyba szkoda czasu - i pewnie na tym bazuja.

    Standard - jeśli zarabiasz więcej niż 5zł butto na godzinę,
    to walka o 150zł rocznie jest absurdem ekonomicznym.
    A oni mają i czas żeby się pobawić - i pieniądze (Twoje :)).

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2010-04-14 23:10:22
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Standard - jeśli zarabiasz więcej niż 5zł butto na godzinę,
    > to walka o 150zł rocznie jest absurdem ekonomicznym.
    > A oni mają i czas żeby się pobawić - i pieniądze (Twoje :)).

    Ale nie tylko o kase chodzi - ten gosc z gminy jest wyjatkowo antypatyczny,
    "on wie lepiej" i przez moje lenistwo wyjdzie na jego...

    Ale jak mawial Lepper do Kaczynskiego - madry glupiemu ustapi...

    Pozdrawiam
    alacak

  • 13. Data: 2010-04-15 16:29:24
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Halo - jest tu kto? ;)

    Wyglada na to, ze sam najwiecej sie udzielam w tym watku.

    Odpowiedź podsekretarza stanu w Ministerstwie Finansów - z upoważnienia
    ministra - na interpelację nr 8872 Sławomira Neumanna (PO)

    http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/main/7EA46FC6

    "Sumując powyższe, należy zatem stwierdzić, że w zakresie opodatkowania
    podatkiem od nieruchomości budynków rekreacyjnych (letniskowych)
    orzecznictwo sądowe jest niejednolite, a zatem brak jest możliwości
    dokonania jednoznacznej wykładni w oparciu o wyroki sądowe."

    Szkoda, ze jestem juz za stary na emigracje...

    Pozdrawiam
    alacak

  • 14. Data: 2010-04-15 19:53:49
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 15-04-2010 o 18:29:24 alacak <j...@o...pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Halo - jest tu kto? ;)

    Temat jest na tyle nietypowy że pewnie nikt się z nim nie zetknął,
    a jak zauważyłeś nie ma tutaj praktyki dopisywania się "ja nie wiem" :)

> [...]
    > orzecznictwo sądowe jest niejednolite, a zatem brak jest możliwości
    > dokonania jednoznacznej wykładni w oparciu o wyroki sądowe."

    :)

    --
    Tomek

  • 15. Data: 2010-04-15 20:18:28
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Temat jest na tyle nietypowy że pewnie nikt się z nim nie zetknął,
    > a jak zauważyłeś nie ma tutaj praktyki dopisywania się "ja nie wiem" :)

    Taaa, wszystkie tematy ktore poruszam sa nietypowe...

    Od kilku lat draze temat sluzebnosci przesylu, po 2 latach wracam do tematu,
    myslalem, ze sciezki sa juz przetarte, a dalej nic nie wiadomo.
    Niby ktos gdzies cos wywalczyl, ale konkretow nie znalazlem.

    Niedlugo zaloze taki watek na "prawie" i odzewu pewnie tez nie bedzie.

    Pozdrawiam
    alacak

  • 16. Data: 2010-04-15 21:25:23
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 15-04-2010 o 22:18:28 alacak <j...@o...pl> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup

    > Taaa, wszystkie tematy ktore poruszam sa nietypowe...

    Jakbyś poruszył temat amotyzacji statków oceanicznych w budowie to kto wie
    ;)

    --
    Tomek

  • 17. Data: 2010-04-16 08:04:51
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    Użytkownik "alacak" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Halo - jest tu kto? ;)

    Witam,

    lubisz czytać ? ;)
    Polecam:
    I SA/Gd 433/09
    III SA/Wa 2147/06
    I SA/Gd 537/04
    I SA/Gd 336/08
    FPK 17/01
    FPK 3/02
    II FSK 542/08
    I SA/Sz 609/08
    II FSK 1027/07
    I SA/Gl 843/08
    I SA/Gd 703/08
    I SA/Gd 500/08
    I SA/Gd 498/08
    I SA/Bk 177/08

    to te korzystne dla Ciebie
    na szukanie niekorzystnych nie mam czasu ;)

    pozdr,
    m.w.

  • 18. Data: 2010-04-16 08:06:41
    Od: "my way" <y...@s...tlen.pl>

    > Od kilku lat draze temat sluzebnosci przesylu, po 2 latach wracam do
    > tematu, myslalem, ze sciezki sa juz przetarte, a dalej nic nie wiadomo.
    > Niby ktos gdzies cos wywalczyl, ale konkretow nie znalazlem.

    może coś znajdę, ale podpowiedz o co dokładnie chodziło

    pozdr,
    m.w.

  • 19. Data: 2010-04-16 08:21:44
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > może coś znajdę, ale podpowiedz o co dokładnie chodziło

    Zachodniopomorskie, ENEA, linia 15 kV, jeden slup ale w sumie z 300 m
    linii - chcialbym, ze cos za to zaplacili.

    Mialo byc, ze placa, a slyszalem o zasiedzeniach w zlej wierze i kupa...

    Pozdrawiam
    alacak

  • 20. Data: 2010-04-16 08:25:12
    Od: "alacak" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "my way" <y...@s...tlen.pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > lubisz czytać ? ;)

    lubie, ale cos logicznego, a sentencje wyrokow do takich nie zaliczam ;)

    > Polecam:
    > I SA/Gd 433/09
    > III SA/Wa 2147/06
    > I SA/Gd 537/04
    > I SA/Gd 336/08
    > FPK 17/01
    > FPK 3/02
    > II FSK 542/08
    > I SA/Sz 609/08
    > II FSK 1027/07
    > I SA/Gl 843/08
    > I SA/Gd 703/08
    > I SA/Gd 500/08
    > I SA/Gd 498/08
    > I SA/Bk 177/08

    Jak przestanie bolec mnie glowa po czytaniu tych wczorajszych, to sprobuje.

    > to te korzystne dla Ciebie
    > na szukanie niekorzystnych nie mam czasu ;)

    Dzieki, dzieki, poczytam.

    Do tematu wrocilem, bo moje ostatnie faktury za energie (za 2 m-ce poboru)
    wygladaja nastepujaco: 360 zl, 450 zl i 540 zl :)

    Pozdrawiam
    alacak