  • 41. Data: 2009-10-26 22:31:36
    Temat: Re: Podatek od darowizny działki
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 Oct 2009, Wojtek wrote:

    > Zrobienie podwójnej darowizny to nie był mój pomysł:)))))

    A to przepraszam :D

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2009-10-26 22:53:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 25 Oct 2009, Jacek_P wrote:

> [...]
    [...]
    > Hm, jezeli urodzil sie w USA i nigdy w Polsce nie byl, to tak
    > przypadkiem ma obywatelstwo amerykanskie, a polskie to tak
    > gratis i prawdopodobnie mu to lata.

    Z tym "lataniem" jest tak samo, jak w drugą stronę, np. w sprawie
    przestrzegania (albo i nie) niekiedy restrykcyjniejszych przepisów
    amerykańskich dotyczącycych "ochrony intelektualnej" (przypominam:
    i nich można patentować m.in. idee!).
    Dopóki nie wyjeżdżasz do USA i nie masz firmy która coś do USA
    eksportuje (co tam można "zająć"), to oczywiście że może Ci "latać",
    czy ichnie pomysły naruszające ichnie prawo dostają się do
    USA czy nie :D

    Gorzej, jak na jakimś własnym wytworze który "łamie ideę" nie
    nakleiłeś "macdonaldowo gorącokawowego" napisu, że nie wolno
    eksportować, wywozić i kopiować do USA, ktoś już tam miał
    proces i do tego sie okaże że "wjechałeś".

    pzdr, Gotfryd