  • Data: 2005-01-11 09:29:49
    Temat: Podatek jest czy nie?
    Od: MS <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam szkółke krzewów i bylin wieloloetnich, ktore sam wytwarzam.
    Od kilka lat zajmuje sie sprzedażą takowych na targach. Zawsze było tego
    niewiele, ale w tym roku planuje powiekszyc dzialalnosc na wieksza
    skale.
    Mam pytanie, czy musze zalozyc dzialalnosc gospodarcza, lub firme aby
    odprowadzac podatki. Dodam, ze obroty w ciagu calego roku wyniosa ok 20
    000zl.
    Jak mam to prawnie zalatwic i gdzie ew. znalezc informacje na ten temat.
    Czy sa jakies ustawy, ktore okreslaja od jakich obrotow trzeba
    odprowadzac podatek?. Gdzie to mozna znalezc?
    Pozdrawiam
    MS