  • 1. Data: 2004-04-17 21:08:53
    Temat: Podatek dochodowy nielegalny? (w USA)
    Od: " nocnyMarek" <n...@g...pl>

    podaję za newsem z pbb, tam to nieco OT, tu chyba nie :-)

    http://www.wprost.pl/ar/?O=58836&C=57

  • 2. Data: 2004-04-17 21:41:13
    Temat: Re: Podatek dochodowy nielegalny? (w USA)
    Od: Hrabia Mol <k...@t...pl_wytnij.to>

    nocnyMarek wrote:
    > podaję za newsem z pbb, tam to nieco OT, tu chyba nie :-)
    >
    > http://www.wprost.pl/ar/?O=58836&C=57

    Uewelacja :)))
    Ciekawe, ile osób teraz siedzi już i gmera w naszych ustawach ;))

    --
    ================= Hrabia Mol ========================
    ================== Złe Jedi =========================

  • 3. Data: 2004-04-19 07:51:11
    Od: "Łukasz Góralczyk" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hrabia Mol" <k...@t...pl_wytnij.to> napisał w wiadomości

    > Uewelacja :)))
    > Ciekawe, ile osób teraz siedzi już i gmera w naszych ustawach ;))
    No prosze, a kiedy mowilem, ze wydatki na chlebus to moje koszty i dlaczego
    os. fiz. nie moze sie rozliczac jak przedsiebiorstwo (wtedy bylaby rownosc),
    to sie smiano:-)))

    Pozdrawiam
    (oczekujacy na polska inicjatywe w tym wzgledzie)
    Lukasz Goralczyk