  • 1. Data: 2004-04-18 00:43:55
    Temat: Kuchnia gazowa i ulga remontowa
    Od: "KEMOT" <kemot(USUŃ TO)@inetia.pl>

    Po przeczytaniu rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i
    Budownictwa z dnia 21 grudnia 1996 r. (Dz.U. Nr 156, poz. 788)zauważyłem
    że odliczenie kuchni gazowej dotyczy tylko lokali mieszkalnych. W
    budynkach mieszkalnych nie można odliczyć zakupu kuchni gazowej ? Czy coś
    przeoczyłem ?

  • 2. Data: 2004-04-18 10:35:44
    Temat: Re: Kuchnia gazowa i ulga remontowa
    Od: "dot" <b...@p...onet.pl>

    oczywiscie ze mozna odliczyc i w jednym i w drugim wypadku

  • 3. Data: 2004-04-18 21:56:27
    Od: "KEMOT" <kemot(USUŃ TO)@inetia.pl>

    > Użytkownik "KEMOT" <kemot(USUŃ TO)@inetia.pl> napisał w wiadomości
    788)zauważyłem

    > oczywiscie ze mozna odliczyc i w jednym i w drugim wypadku

    Z którego punktu w/w rozporządzenia to wynika ?

  • 4. Data: 2004-04-19 06:30:54
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 18 Apr 2004, KEMOT wrote:

> [...]
    >+ > > że odliczenie kuchni gazowej dotyczy tylko lokali mieszkalnych.
    >+ > > W budynkach mieszkalnych nie można odliczyć zakupu kuchni gazowej ?
    [...]
    >+ > oczywiscie ze mozna odliczyc i w jednym i w drugim wypadku
    >+
    >+ Z którego punktu w/w rozporządzenia to wynika ?

    Zastrzegam że się nie znam.
    Ale czy w budynku mieszkalnym mogą nie istnieć lokale mieszkalne ?
    IMHO jeśli w budynku nie ma ani jednego lokalu mieszkalnego
    to budynek też mieszkalny nie jest, źle myślę ?
    Żeby było jasno: w odróżnieniu od *wydzielonych* lokali mieszkalnych,
    których może nie być (a jeśli są muszą być odwzorowane w księdze
    wieczystej !) i którym to pojęciem przepisy tu i ówdzie się posługują !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (mała wspólnota w zarządzie własnym)

  • 5. Data: 2004-04-19 06:51:40
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    > 788)zauważyłem
    > coś

    > Z którego punktu w/w rozporządzenia to wynika ?
    A nie da sie potraktować tej kuchni gazowej jako zakup do lokalu
    mieszkalnego a nie budynku mieszkalnego ?
    Wiola

  • 6. Data: 2004-04-19 21:49:54
    Od: "KEMOT" <kemot(USUŃ TO)@inetia.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...

> [...]
    > których może nie być (a jeśli są muszą być odwzorowane w księdze
    > wieczystej !) i którym to pojęciem przepisy tu i ówdzie się posługują !

    Popełniłem błąd w rozumowaniu takim że wykluczyłem z budynku mieszkalnego
    lokale mieszkalne :). Ogólnie miałem problem z budynkiem mieszkalnym
    (domek jednorodzinny) i kuchenką gazową - elektryczną zakupioną do kuchni.
    Myślałem że nie można będzie skorzystać z ulgi remontowej. Dziękuje za
    naprowadzenie na właściwe tory :). Pozdrawiam KEMOT.