  • Data: 2009-07-18 11:11:17
    Temat: Podatek PIT37
    Od: "Wojtek" <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanownych forumowiczów!!!
    Chciałbym się dowiedzieć, czy ktoś z Was miał taki przypadek i zasięgnąć
    porady:

    Otóż zgodnie z przepisami dokonałem rozliczenia podatkowego za 2008 rok
    (PIT37), wyliczoną należność wpłaciłem przelewem z Inteligo w dniu
    28.04.2009 r.
    Ogarnęło mnie wielkie zdziwienie, gdy odebrałem pismo z Urzędu Skarbowego
    (Upomnienie) wzywające mnie w ciągu 7 dni od daty doręczenia wpłaty
    na konto urzędu skarbowego kwoty wyliczonej w PIT37. (dla nich widocznie nie
    wpłaciłem należności wynikającej z PIT37)
    Nie wiem co mam sądzić o tym wszystkim.
    Na razie zrobiłem sobie wydruk potwierdzenia przelewu z Inteligo i w
    poniedziałek będę się kontaktował z Urzędem Skarbowym
    Proszę o podpowiedzi na co zwrócić uwagę żeby się przez przypadek nie
    wpakować w kłopoty (wolę dmuchać na zimne)
    Jakie pismo przygotować dla Urzędu Skarbowego żeby się odczepili, bo wyglądu
    mi to na bałagan w finansach Urzędu Skarbowego.
    Czy potwierdzenie przelewu z Inteligo okazane w Urzędzie Skarbowym będzie
    wystarczające?
    Pozdrawiam wszystkich w ten gorący sobotni dzionek
    Wojtek