  • Data: 2004-07-15 07:29:05
    Temat: Płacznik
    Od: "Andzia" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Odkryłam kolejną głupotę w Superprogramie. Może inni już to wiedzą ale
    zapewne nie wszyscy.

    Otóż, mam do zgłoszenia 3 osoby, wpisałam je do rejestru i postanowiłam
    uporządkować wszystkich ubezpieczonych wg daty zgłoszenia.
    Klikam zatem na 'data zgłoszenia' i co się okazuje? A to, że wg programu to
    porządkowanie polega na układaniu w kolejności tylko i wyłącznie dnia!!
    Miesiące są nieważne... lata... A po co... ;) To samo dotyczy porządkowania
    wg daty urodzenia... Tyle, że w tym przypadku mozna na upartego ułozyc wg
    Peselu...

    Cudo ;)

    --
    Pozdrawiam,