  • Data: 2007-04-23 18:56:34
    Temat: Pity 2006 z gazeta.pl a skladka na zdrowotne w DG
    Od: j...@n...org.inv szukaj wiadomości tego autora

    W programie PITy 2006 z gazeta.pl jest napisane ze przedsiebiorca
    oplacajacy w zwyklym terminie skladki zdrowotne moze odliczyc od podatku
    1721 zł z groszami - mam nadizeje ze ten program jest aktulany, an
    rozliczenie pita za 2006 skladane w roku 2007. Tymczasem to była kwota z
    zeszłego roku. W tym roku wyliczyłem 1793,98 zł , a tu
    http://www.pit.pl/pages/i/292.php
    jest 1794 zł.
    Ja odliczam 1793,98 - dobrze robie?
    Czy ten program jest aktualny w innych sprawach?