  • 1. Data: 2002-03-25 19:03:55
    Temat: Pit 28 PILNE
    Od: "Docent" <a...@s...pl>

    w zeszlym roku we wrzesniu rozpoczalem dzialalnosc gospodarcza objeta
    ryczaltem i tu zaczyna sie problem :(
    do chwili obecnej nie wyslalem do US rocznego zeznania (czyli wlasnie PIT-u
    28 ) i nie za bardzo wiem co mam teraz zrobic i jaka kara mi grozi ( i jakie
    kroki podjac zeby zminimalizowac ta kare) Nie wiem czy to jest istotne ale
    moje dochody z tej dzialalnoci wyniosly 0 PLN a w styczniu 2002
    dzialalnosc zostala zawieszona

    Moze ktos wie i podpowie co zrobic w takiej sytuacji?? Jak postapic zeby US
    nie przyssal sie do mnie jak pijawka i nie przywalil mi kary