  • Data: 2007-12-06 22:44:18
    Temat: Pit 11 - okres rozliczeniowy
    Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

    Dzień Dobry, mam pewien problem z wystawieniem Pit 11 dla pracowników
    zwolnionych w trakcie roku. Wiem, ze powinno się to zrobić do 15 dnia
    następnego miesiąca po ustaniu zatrudnienia. Jednak musiałam sie z tym
    wstrzymać do końca roku, z uwagi na przywidywane dodatkowe wypłaty juz
    po ustaniu zatrudnienia, np. nagrody roczne. Właśnie okazało się, ze w
    grudniu dodatkowych nagród nie będzie, a ostatnia tego typu wypłata
    miała miejsce w sierpniu. W związku z tym mam problem - jaki okres
    rozliczeniowy wstawić na Pit 11? styczeń-sierpień? czy Urząd Skarbowy
    nie zakwestionuje takich Pitów, jako wysłanych za późno (teraz, a nie
    we wrześniu)? Czy też lepiej wstawić okres rozliczeniowy styczeń -
    grudzień?
    Z góry dziękuje z odpowiedź!