eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPismo z ZUS o nie złożeniu deklaracji - pomimo zlikwidowanej DG. › Pismo z ZUS o nie złożeniu deklaracji - pomimo zlikwidowanej DG.
  • Data: 2006-05-12 17:49:16
    Temat: Pismo z ZUS o nie złożeniu deklaracji - pomimo zlikwidowanej DG.
    Od: "sunset" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    W dniu dzisiejszym listonosz przyniósł list polecony,a w nim pismo, iż ZUS
    wzywa mnie do złożenia deklaracji rozliczeniowej za 02/2006, przypominając,
    iż nie dopełnienie tego obowiązku będzie skutkowało naliczeniem wymiaru
    składek z urzędu, a także naliczenie opłaty dodatkowej - zgodnie z art 47
    ust z 13/10/98 o syst.ub. społ.

    Wszystko pięknie - z tym, że zgodnie z decyzją UM (na mój wniosek), z dniem
    10/01/2006 jestem wykreślony z ewidencji DG, a moje biuro rachunkowe
    wyrejestrowało mnie jako płatnika składek.

    Czy przejmować się tym, czy jechać do tego bur^pałacu, celem sprostowania
    tego, co jest oczywiste ?

    Ręce opadają.