    From: "Piotr" <k...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Pilne- remanent likwidacyjny w Pit-5
    Date: Mon, 21 Jun 2004 16:25:56 +0200

    Witajcie,

    Bardzo to dla mnie pilne, dlatego licze na odpowiedz.
    Dokonuje likwidacji mojej DG. Zalozmy ze spis likwidacyjny byl na kwote 5000
    PLN. Poniewaz caly ten rok dzialanosc byla zawieszona, poczatkowy remanent
    wynosi rowniez 5000 PLN. Moj dochod zatem jest 0. Skladam Pit-5 za m/c w
    ktorym wykonalem ten remanent. Czy w rubrykach PRZYCHOD oraz KOSZTY
    powinienem wpisac kwote 5000?? Czy powinno tam byc 0? Innymi slowy, czy
    renament poczatkowy potraktowac jako koszt a likwidacyjny jako przychod?
    Ostatecznie nie zmieni to nijak mojego dochodu (0).

    Oczywiscie jako zalacznik skladam Pit-5/X w ktorym to wyliczam ze nalezy sie
    0 PLN podatku od likwidacji, gdyz ani w ostatnich 3 miesiacach, anie w
    tamtym roku nie wystapil inny udzial PRZYCHOD/DOCHOD niz 0.

    Dzieki wielkie z gory za odpowiedz!

    pozdrawiam