  • Data: 2003-01-14 19:29:20
    Temat: [] Pełnomocnik []
    Od: "Lansjer" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chcę zostać pełnomocnikiem osoby fizycznej prowadzącej działalność
    gospodarczą (jednoosobowa).
    Nie wiem tylko czy mogę być pełnomocnikiem tej osoby w zakresie prowadzonej
    przez niego firmy w momencie kiedy nie jestem jego pracownikiem (ani na
    umowę zlecenie, ani dzieło, ani umowa o pracę).

    Przeglądnołem K.C. art. 96-108 i nic

    Podpowiedźcie mi gdzie mam szukać regulacji prawnych dot. pełnomocnictwa lub
    wortal na ten temat?
    Co muszę zrobić by być tym pełnomocnikiem?

    Pozdrawiam
    Lansjer