  • Data: 2011-01-26 21:05:34
    Temat: Paypal - przelanie z konta paypal na bankowe
    Od: "Michal" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam szanowne grono :-)

    Planuję sprzedawać coś przez internet, konkretnie za pośrednictwem serwisu
    wspomagającego płatności online - Paypal.

    Oczywiście owe coś, co zamierzam sprzedawać będzie mógł kupić każdy kto ma
    dostęp do internetu: mieszkaniec Polski, kraju UE, Nepalu, a nawet i ciepłych
    krajów (!)
    :-)

    W związku z tym pytam osoby mające już doświadczenie we współpracy ze tymże
    serwisem:

    Z biegiem czasu na moim paypalowym koncie firmowym (PLN) będą rosnąć środki ze
    sprzedaży. Co jakiś czas bedę opróżniał owe konto paypalowe poprzez przelew na
    moje konto firmowe w konkretnym już banku X (np Peako, czy MBank) - też w PLN.

    I teraz pytanie:

    Czy przelewane środki (na moje cykliczne żądania) będą transakcjami
    "międzynarodowymi" (bo Paypal to pewnie firma z USA) czy też firma PayPal,
    oficjalnie w pełni wspierająca nasz kraj wykona przelew skądś w kraju, i tym
    samym przelew będzie zwykłym przelewem "krajowym" ?

    Pytam dlatego bo jeśli to będą przelewy międzynarodowe, to chciałbym wybrać taki
    bank gdzie usługa odbioru przelewu z zagranicy będzie obarczona najmniejszym
    kosztem.

    Dzięki za pomoc, pozdrawiam
    Michał