  • Data: 2005-05-10 15:29:07
    Temat: PITy wyslane po terminie
    Od: "Marcin Hładyszowski" <fou_de_trams@SKASUJ TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!!

    Nie wiem czy to wlasciwa grupa, ale pytam, bo to dosc dla mnie wazne.

    Mianowicie chodzi o to, ze moj ojciec wyjechal sobie na poczatku kwietnia za
    granice i prosil mnie o wyslanie PITow do bydgoskiego urzedu skarbowego.
    Niestety wyslalem je dopiero 04.05.2005. Ojciec wraca do Polski 18.05. Czy
    to, ze byl poza granica moze byc podstawa do jakichs usprawiedliwien?? Jak
    wyglada sprawa kar za takie spoznienie?? Przyznaje, ze nie znam sie na
    podatkach kompletnie (jestem niepelnoletni), a chcialbym to jakos zalatwic,
    zeby ojciec mnie nie zamordowal :|

    Bylbym wdzieczny za jakas odpowiedz i porady.

    Pzdr., Marcin Hładyszowski