  • Data: 2005-05-11 09:07:03
    Temat: Re: PITy wyslane po terminie
    Od: Tomasz <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Hładyszowski napisał(a):

    > "do" oznacza skrajny przypadek... Slyszalem ze to moze byc rownie dobrze
    > kilkadziesiat zlotych. Tylko za nic w swiecie nie wiem od czego ta kwota
    > zalezy :/ A to dosc kluczowe w moim wypadku... brrr

    Kiedys tez mialem problem z US lecz jak zobaczyli moje dochody w
    komputerze, to nawet nie mysleli o jakiejkolwiek karze. Skonczylo sie na
    pouczeniu.
    To glownie zalezy od dochodu danej osoby. US jak moze od kogos wyciagnac
    jakas kase to i tak wyciagnie.
    Im wiecej ktos zarabia to tym czestsze, dokladniejsze moga byc kontrole.

    Pozdrawiam
    Tomasz