eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPITy dla pracownikow › PITy dla pracownikow
  • Data: 2006-02-24 18:24:01
    Temat: PITy dla pracownikow
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    W ciagu roku firma zatrudniala spora osob na umowe-zlecenie. Teraz mamy
    kilkanascie PITow z rozliczneim dla tych pracownikow. Ale np czesc juz nie
    pracuje. Co musze z nimi zrobic ? Czy musze miec dowod dostarczenia PITow ?
    Czyli np przy oddaniu osobistym jakis podpis na liscie, a przy wysylaniu
    poczta musi isc to poleconym (albo nawet za zwrotnym informacja o odbiorze)
    ?

    Fantom

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.02.06 20:16 SDD

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1