  • Data: 2005-06-24 14:21:09
    Temat: PITy ....Pilna sprawa!!!!
    Od: "Kazia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    jestem tu nowa :)
    mam taką sprawę - pracowałam w firmie w 2004 roku,
    na podstawie oświadczenia - nie było podpisanej żadnej umowy
    rozliczając się z US za 2004 wskazałam, że ta firma mi nie przysłała PITa,
    a ja podałam US, że dostałam od nich kasę, podałam jaka firma
    i że mi nie przysłali PITa - bo chciałam być fair

    ale teraz US ściaga ta firmę,
    firma ścigała mnie, że chcę od nich wyłudzić kasę itd
    a teraz firma ta prosi mnie o to, żebym anulowała skargę na nich, że nie
    przysłali PITa
    bo oświadczenie nie ma żadnej mocy prawnej i że jeśli tego nie zrobię, to
    US będzie mnie ściagał, że będę musiała jakieś kary płacić
    bo dlaczego tą firmę wskazałam, że nie przysłała PITa, skoro nie było umowy

    mam pytania:
    czy oświadczenie ma jakąś moc prawną ???
    co mam zrobić - anulować ta skargę ???
    co mi doradzicie???

    za wszelkie info dzięki