  • Data: 2007-04-17 16:16:15
    Temat: PIT8C dla rozliczającego sie liniowym 19%
    Od: jacekpj <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Przeszukałem siec w tym MrGoogle i niestety nie moge znalezc odpowiedzi
    na nurtujacy mnie problem.
    Otoz caly 2006r rozliczałem sie wg stawki liniowej 19% PITami 5L co
    miesiac.
    W trakcie roku otrzymałem nagrode - co poskutkowalo przesłaniem mi PIT8C.
    i jak to teraz rozliczyć? Nie ma miejsca na wpisanie danych z PIT8C w
    rocznym PIT36L.
    Czy mam rozumieć ze powoduje to koniecznosc jednak rozliczenia sie PIT36
    za rok 2006?
    pzdr.
    Jacek