  • Data: 2007-04-18 23:22:57
    Temat: Re: PIT8C dla rozliczającego sie liniowym 19%
    Od: jacekpj <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Mea culpa - oczywiście PIT-37

    Dziekuje za odpowiedz. Ale mam watpliwosc co do PIT37...

    W broszurze dotyczacej *PIT36* jest napisane:
    o dochodach :"(...)z innych źródeł, opodatkowanych na ogólnych zasadach
    przy zastosowaniu skali podatkowej, od których ani płatnik, ani podatnik
    w ciągu roku podatkowego nie miał obowiązku odprowadzenia zaliczek,(...)

    Znalazlem informacje ze w D1 :
    "Wiersz 8: ,,Inne źródła, nie wymienione w wierszach od 1 do 7 (w tym
    emerytury - renty z zagranicy)" wypełniają podatnicy, którzy:"
    (...)
    5.uzyskali przychody ze źródeł, od których płatnik i podatnik nie miał
    obowiązku odprowadzania zaliczek na podatek w ciągu roku.

    PIT8C jest na kwote 750zlp (koszt kursu doksztalcajacego, pokrytego
    przez wspomniana firme). Firma ponoszaca ten koszt nie odprowadzala
    zaliczki.
    Pozdrawiam
    Jacek.