  • Data: 2008-03-22 15:30:11
    Temat: PIT36 - wątpliwość co do zaliczek
    Od: "Vonnegut79onVAIO" <v...@V...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pitole sobie właśnie PITa 36 i mam taką głupawą zagwostkę:) Mianowicie
    prowadze dz. gosp. (jednoosobową) i wypełniłem dział N o zaliczkach na
    podatek dochodowy za kolejne miesiące 2007 roku. Rozumiem jednak, że sumę
    tych zaliczek wpisuję też w w dziale D.1. jako "Należna zaliczka, w tym
    zaliczka pobrana przez płatnika" (pole 53 deklaracji) ?? :) Robie pita
    programem z gazety "POLSKA" i już zgłupiałem :D Może ręcznie nie miał bym
    takich dylematów... A program mi tych zaliczek nie sumuje i sam tam nie
    wrzuca... :)

    I druga sprawa - dane z pita 8C od Domu Maklerskiego o dochodach z giełdy
    wpisuje w PIT 36, D.1. jako "Inne źródła..." ??

    Dzięki wielkie za odp.

    Wesołych Świąt :)

    Vonn