  • Data: 2004-04-26 20:12:13
    Temat: PIT-rozliczenie (pytanie)
    Od: "martiN" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moja koleżanka nie osiągnełą żadnych dochodów w roku 2003 oraz nie
    skorzystała z żadnych ulg i odliczeń, generalnie jest na ZERO.
    1. Czy musi wypełniać (i wysyłać) jakikolwiek PIT ?
    2. Jeśli TAK, to jaki ?
    3. Czy wszędzie ma wpisywać ZERO (zero przychodu/dochodu/ulg/odpisów) ?
    4. Jeżeli ma to wypełnić i wysłać (w formie ZEROWEJ), to po co to komu ? Nie
    prościej krótkie oświadczenie: W roku 2003 nie osiągnełam żadnych dochodów
    ani nie skorzystałam z żadnej ulgi i odliczenia. Z poważaniem xyz.

    Przepraszam, ale jestem "lajkonikiem" w temacie rozliczeń, PITów, VATów etc.
    i nie wiem jak jej pomóc/odpowiedzieć...

    Pozdro martiN