  • Data: 2004-11-23 08:52:29
    Temat: PIT-38 i dochody uzyskane z giełdy
    Od: GreGo <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam ogromną prośbę. Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić na jakiej zasadzie
    oblicza się podatek od dochodów uzyskanych z giełdy?
    Mam zamiar sprzedać papiery akcje, które kilka lat temu kupiłem na
    giełdzie. Niestety kiedyś kupiłem drożej niż teraz sprzedaję, a na
    dodatek dowiedziałem się że będę musiał zapłacić od sprzedaży podatek.
    Co mam zrobić i jak prawidłowo wypełnic pita? Czy koszty zakupu akcji w
    latach poprzednich da się wykazać na formularzu?
    Czy ktoś może mi pomóc?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz