  • Data: 2004-11-23 14:52:16
    Temat: Re: PIT-38 i dochody uzyskane z giełdy
    Od: GreGo <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Pawel Sikorski napisał:

    > Raczej nie od sprzedaży, a od dochodu.

    No dobrze, ale w picie 38 są pola "przychód", "koszt uzyskania przychodu".
    Jesli kupilem akcie w np. 2002 r. a sprzedaje teraz to jak mam to
    rozumiec? Co wpisac w poszczegolne pola skoro pit sie odnosi do 2004 roku?
    Jest tez taka rubryka jak strata z lat ubieglych. Jak to rozumiec skoro
    dopiero od 2004 roku sa opodatkowane dochody z gieldy?
    A co jesli sprzedak akcje i ponownie kupie za ta sama kwote akcje (bo
    np. przenosze sie do innego domu maklerskiego).
    Pozdrawiam,
    Grzegorz