  • Data: 2003-05-03 15:47:54
    Temat: PIT-37 - dwa pytania
    Od: "Piotr C." <p...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Grupę subskrybowałem dopiero przed chwilą i dopiero teraz doczytałem, co
    trzeba zrobić, aby zwrot dostać na konto. Tymczasem ja (wypełniając druk na
    komputerze programem PITy'2002) wpisałem prośbę o przelew oraz podałem numer
    konta w polu "K. Adres dla celów korespondencji" ;-) - bo akurat zostało
    puste (ten sam adres co wcześniej podałem) i miało odpowiednią długość.
    Dostanę przelew?

    I drugie pytanko, wysłałem zeznanie poleconym jakoś na pocz. kwietnia (01.04
    chyba). Po jakim czasie w praktyce przychodzi zwrot? (Poznań-Grunwald). Nie
    mogę się doczekać ;-)

    pozdrawiam