  • Data: 2004-04-20 21:33:49
    Temat: PIT-36 pola 46/47
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Prowadzę jednoosobową DG (usługi), wypełniam co miesiąc PIT-5, a
    ostatnio postanowiłem sobie tak dla treningu wypełnić PIT-36 za rok 2003 ;-)
    No i pojawił mi się problem, bo nie wiem, który kwadracik mam zaznaczyć.
    Zawsze wydawało mi się, że prowadzę pozarolniczą działalność gospodarczą
    na zasadach ogólnych, ale z opisu pola 47 wynika, że "uzyskiwałem inne
    niż wyżej wymienione dochody opodatkowane na zasadach ogólnych", bo
    składałem deklaracje PIT-5.
    Ktoś mi wyjaśni o co tu chodzi??

    Maciek / Pisząc do mnie prywatnie usuń wstawkę antyspamową /
    KPiR, VAT, ZUS, memoriał